5 Ocak 2012 Perşembe

Bensiklopedi Roma Rakamları ile İki

- Sunay Akın çok değişik bir ağbimiz. Birşey anlatırken o kadar heyecanlanıyor ki bu heyecan karşısındaki fikirlerini beğenince çocuk sevincine dönüşüyor. Ay Hırsızı da güzelmiş bu arada. Hangi arada?
- Star satıldığında bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. Doğuş Grubunun Sahibi Bey Amcaya bizi ''Sihirli Annem'' den kurtardığı için teşekkür ederim. İkinci Bahar'ı da izliyoruz güzel güzel.
 Star demişken logo meselesine bir tek ben yorum yapmayım bari. Sözlükler doldu taştı logo başlıklarıyla. Starın tanıtımlarında tek güzel olan şey Demet Evgar bu arada. Hangi arada?
- Son birşey : bence Starın grafikler de hiç olmamış.
- Vedat Özdemiroğlu kampanyası gibi : İnsanoğlu kuş misali, bir orada bir burada... Hemen Bitsin!
- Yeni yıl geldi, tarih atacağımız yerlerde 2011 yazma yanlışlığımıza karşı önlem almalıyız. Ki yapılır muhakkak.
- ''B kurunu atlayım, kesin ders çalışmaya başlıyorum.'' yargı cümlesi koridorlarda çınlamaya başladı. Hemen sese kulak verip, ben de kurdum bu cümleden.
- Türk medyasının işi gücü yok sanırım. 1 Ocak'tan beri büyük ikramiye ödülünü kazanan dedenin peşinde.  Bu sabah ki haber bültenlerinde de vardı dedeli haber. Gönül arka fonda dedeler müziği çalsın isterdi tabii ki.
 - Şu tasoları zamanında atmasaydık şimdi ne güzel oynardık. Ne de özledim.
  Çıt yok lan Çıt yok! Alttan Çıtlatmak yok!...
 - Birgün bir çılgınlık yapıp Twitter'a bodoslama dalıcam. Arka fonda Bir gece ansızın gelebilirim de çalıcak. Ya ve da ayrı üniversite yerleştirme sonuçları açıklanırken öseyeme'nin dandik sitesine kadim dostum ismi lazım değil baş harfi boş muhabbet ile birlikte yaptığımız gibi Mehter Marşı ile giriş yapıcam.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder